„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრების“ აგიოგრაფიულ ტოპოსთა რელიგიურ-კულტურული კონცეპტები. რუსული თარგმანების დისკურსი ლიანა (ლია) ბაშელეიშვილი 11-28
„სამთა ფერთა ...“ საიდუმლო: („ვეფხისტყაოსნის“ პროლოგის ერთი ტაეპის განმარტებისთვის) ლია კარიჭაშვილი 50-63
ავტორი, ტექსტი და მკითხველი დავით გურამიშვილის „დავითიანის“ მიხედვით: („ბრძენსა კაცსა ვეხვეწები, ეს ობოლი მამინათლოს“) ხათუნა ნიშნიანიძე 64-81
ბარათაშვილის „ბედი ქართლისას“ უცნობი რედაქცია: (ავტოცენზურა თუ პოეტის შემოქმედებითი ნება) ჯულიეტა გაბოძე 102-119
„რკინის კარი საქართველოსი“: (ერეკლე მეფის სახე აკაკის და ილიას რამდენიმე უცნობ და მივიწყებულ წერილში) ელისაბედ ზარდიაშვილი 120-130
ალექსანდრე და გრიგოლ ორბელიანების ურთიერთდამოკიდებულება და პოემა „სადღეგრძელოს“ შექმნის ისტორია: (ახალი წყაროების საფუძველზე) მაია ცერცვაძე 155-172
სიუჟეტის აგება ლირიკულ თხზულებაში : (ნიკოლოზ ბარათაშვილის „შემოღამება მთაწმინდაზე“) ქეთევან ხუბულავა 189-205
ცისფერყანწელთა შემოქმედების კულტუროლოგიური და პოეტოლოგიური ასპექტები: (წერილი პირველი) მანანა კვაჭანტირაძე 206-221
შალვა დადიანის „გუშინდელნი“: სცენიური ხორცშესხმა განვითარებული სოციალიზმის პერიოდში ლელა წიფურია 268-276
ქალი, სიტყვა და წინააღმდეგობა: ბაბილინა ხოსიტაშვილის შემოქმედება ფემინისტური პერსპექტივით ნაირა ბერიძე 305-320
ბესიკ ხარანაულის ლექსის „სიტყვების უქონლობის გამო“ ჰერმენევტიკული ანალიზი: ეგზისტენციალური მარტოობა და შემოქმედებითი ტვირთი მაია ჯალიაშვილი 342-358
ფოტოგრაფია, როგორც ტრავმული ნარატივის მედიუმი ნინო ხარატიშვილის რომანში უკმარი სინათლე მანანა ერემაშვილი 359-377
ომის თემა გერმანულ და ქართულ ლიტერატურულ ბაროკოში: (ანდრეას გრიფიუსი და დავით გურამიშვილი) კონსტანტინე ბრეგაძე 378-392
ერთი სახისმეტყველებითი შედევრი: (ანტუან დე სენტ-ეგზიუპერი – „პატარა პრინცი“) ზაზა აბზიანიძე, ქეთევან ელაშვილი 415-422
კულტურული ტრანსფერი ქართულ-უკრაინულ ლიტერატურულ ურთიერთობებში: გრიცკო ხალიმონენკო – ქართული მწერლობის მთარგმნელი ივანე მჭედელაძე 423-448
პოლიტიკური პამფლეტი: ასწლიანი ზეიმის პროტესტად: (დავიწყებიდან გამოხმობა მიხეილ ხელთუფლიშვილისა) როსტომ ჩხეიძე 501-507